بدبیاری جدید بارسلونا؛ لباس این تیم رونمایی نمی‌شود!

بدبیاری جدید بارسلونا؛ لباس این تیم رونمایی نمی‌شود!

خبرگزاری فوتبالی - رونمایی از پیراهن جدید بارسلونا برای فصل بعد احتمالا به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، هیچ چیز در این روزها برای بارسلونا به خوبی پیش نمی‌رود. از برد و مسائل داخل زمین چمن گرفته تا اتفاقاتی که شاید خیلی به مدیران این تیم ربطی نداشته باشد.

البسه تیم‌های اروپایی کم کم رونمایی می‌شود و هواداران می‌توانند لباس‌های جدید تیم مورد علاقه‌شان را مشاهده کنند اما هنوز خبری از بارسلونا و لباس جدید این تیم نشده است. قرار بود لباس جدید بارسلونا قبل از دیدار با اسپانیول رونمایی شود و بازیکنان هم در دربی شهر بارسلون آن را بر تن کنند اما این برنامه منتفی شده و احتمالا به زمان دیگر موکول خواهد شد.

رسانه اسپورت گزارش داده البسه جدید هنگام تعریق بازیکنان تغییر رنگ پیدا می‌کند و کم رنگ می‌شود و به همین دلیل ممکن است تغییراتی در جنس لباس صورت گیرد. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از این لباس به فروشگاه‌ها ارسال شده تا از زمان رسمی رونمایی مردم بتوانند آن را خریداری کنند اما کمپانی نایک دستور داده تمام البسه ارسال برگردند.

پیراهن جدید بارسلونا آبی و اناری است اما این‌ بار خطوط نازک زرد بین رنگ آبی و اناری قرار گرفته است. پیراهن دوم بارسلونا برای فصل بعد مشکی و پیراهن سوم هم صورتی خواهد بود.

1101