پاول ندود پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: رئال مادرید و منچستر سیتی مدعی قهرمانی هستند

پاول ندود پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: رئال مادرید و منچستر سیتی مدعی قهرمانی هستند

خبرگزاری فوتبالی – پاول ندود از سیتی و رئال به عنوان دو کاندیدای قهرمانی در لیگ قهرمانان نام برد.

به گزارش فوتبالی، پاول ندود اعلام کرده اولین هدف تیم یوونتوس باید رسیدن به پرتغال (بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی در پرتغال برگزار می‌شود) باشد.
یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دیدار رفت خود مقابل لیون در فرانسه را با شکست ۱-۰ پشت سر گذاشت و نیاز مبرمی به برد در دیدار برگشت دارد. اگر یووه از این مرحله عبور کند در مرحله بعد باید با برنده دیدار سیتی مقابل رئال مادرید بازی کند.

پاول ندود، اسطوره باشگاه یوونتوس درباره قرعه این تیم به سایت رسمی یوفا گفته: اول از همه باید تلاش کنیم تا از مرجله یک هشتم نهایی گذر کنیم و می‌دانیم که در بازی برگشت کار سختی داریم. قرعه کشی جذاب است اما سخت است تا بخواهیم یک حریف را برای مرحله یک چهارم نهایی انتخاب کنیم زیرا تمام تیم‌ها در این مرحله قوی هستند. رئال مادرید و منچستر سیتی دو نامزد قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند و در هر صورت اگر به مرحله ی چهارم نهایی برسیم دیدار سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

ندود در ادامه افزود: در حال حاضر هدف ما رسیدن به پرتغال است. با فرمت جدید سه بازی حذفی خواهیم داشت که برای همه اهالی فوتبال جذاب است. مخصوصا اینکه فوتبال‌ها در زمانی برگزار می‌شود که معمولا در این زمان برگزار نمی‌شد.

1101