وایادولید 0-1 بارسلونا؛ تعقیب رئال مادرید ادامه دارد

وایادولید 0-1 بارسلونا؛ تعقیب رئال مادرید ادامه دارد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با تک گل آرتور ویدال توانست در هفته 36 لالیگا مقابل وایادولید پیروز شود و با یک بازی بیشتر اختلافش با رئال مادرید را به یک امتیاز رساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا می داند که قهرمانی لالیگا خیلی مشکل است. در حقیقت اگر رئال مادرید فقط دو تا از سه بازی بعدی را ببرد قهرمان می شود اما تیم ستین از تعقیب دست نمی کشد و حالا با پیروزی در زمین وایادولید سعی می کند که به رویاپردازی ادامه بدهد.

بارسلونا با برد تک گله مقابل وایادولید حالا امیدوار است که رئال مادرید از سه بازی بعدی فقط چهار امتیاز بگیرد و با یک شکست و یک تساوی شانس قهرمانی را از دست بدهد. در واقع می توان گفت که اگر رئال مادرید دوشنبه مقابل گرانادا پیروز شود، مسی و یارانش برای قهرمانی لیگ به چیزی فراتر از معجزه نیاز دارند چرا که رئال مادرید که بعد از قرنطینه امتیاز از دست نداده باید فصل را با یک تساوی و یک شکست تمام کند که بعید به نظر می رسد.

بارسلونا البته در چمپیونزلیگ هم مسیر سختی دارد چرا که اگر از ناپولی عبور کنند باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که از آماده ترین و مهارنشدنی ترین تیم های فصل فوتبال اروپا بوده اند و کار خیلی سختی در پیش خواهند داشت.