حضور جالب کاسیاس در جشن قهرمانی پورتو با تیپی متفاوت

حضور جالب کاسیاس در جشن قهرمانی پورتو با تیپی متفاوت

خبرگزاری فوتبالی -  چهارشنبه پورتو پس از غلبه بر اسپورتینگ در لیگ پرتغال توانست قهرمان لیگ شود و با وجود آن که هنوز دو هفته تا پایان مسابقات مانده است اما پرتغالی ها قهرمانی را جشن بگیرند. ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید که هنوز بازیکن پورتو محسوب می شود در جشن قهرمانی حضور پیدا کرد و با هم تیمی هایش جشن گرفت. 

به گزارش فوتبالی، کاسیاس به علت مشکل قلبی یک سال و دو ماه است که بازی نکرده اما سعی کرد که با حضور در جشن قهرمانی پورتو دوباره یاد گذشته را زنده کند. او در اردیبهشت سال گذشته به علت مشکل قلبی مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد و بعد از آن دیگر هرگز بازی نکرد. 

کاسیاس که کاپیتان بهترین نسل تاریخ فوتبال اسپانیا بود و با لاروخا قهرمان جام جهانی شد بعد از حضور در جشن قهرمانی پورتو در پیامی اینستاگرامی نوشته است:" زمان باعث می شود که تقریبا همه چیز را فراموش کنی. این چیزی است که از قدیم گفته اند. زمان بهترین درمان برای لحظات ناخوشایند است. 15 ماه بود که وارد چمن دراگائو نشده بودم و باید بگویم که بازگشت به این ورزشگاه برایم خیلی احساسی بود."

کاسیاس برای اولین بار بعد از عمل جراحی خود وارد چمن ورزشگاه پورتو شده است. وی در ادامه نوشت:" یک گام در محوطه جریمه، یک نگاه به کل زمین، یک نگاه از دور به دروازه ها ... خاطرات و احساسات زیادی زنده شد. دیروز از قهرمانی لیگ بسیار خوشحال شدم. بازیکنان و باشگاه لیاقتش را داشتند. این جشن متفاوتی بود. بدون هیجان سکوها.  (به خاطر کرونا). با این وجود هواداران از این قهرمانی خوشحال شدند. این قهرمانی به خاطر بحران کرونا در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد. امیدواریم آخرین سالی باشد که این گونه جشن گرفته می شود و امیدوارم سال آینده پورتو دوباره قهرمان شود.