تماس بایرن مونیخ با بارسلونا در مورد پدیده 17 ساله

تماس بایرن مونیخ با بارسلونا در مورد پدیده 17 ساله

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ شرایط خرید پدری محصول با استعداد آکادمی لاس پالماس را دنبال می کند که در اخرین روز نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با 5 میلیون یورو نقد به علاوه 1.5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد به بارسلونا ملحق شد. اما بارسا به او اجازه داد تا امسال به صورت قرضی در لاس پالماس بماند تا آنها بتوانند عملکردش را دنبال کنند.

به گزارش فوتبالی، پدری 17 ساله یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اسپانیا به شمار می رود که بارسلونا توانست زودتر از سایر رقبا او را به خدمت بگیرد و حالا تیم های دیگر فوتبال اروپا که عملکردش را زیر نظر گرفته اند به دنبال خرید او هستند و یکی از انها بایرن مونیخ است.

اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ اخیرا با بارسلونا تماس گرفته اند تا در مورد شرایط جذب پدری سوالاتی بپرسند. در حقیقت باواریایی ها به دنبال جانشین برای تیاگو آلکانتارا در تابستان پیش رو می گردند چرا که می دانند فیلیپه کوتینیو نیز به بارسلونا باز خواهد گشت.

بارسا اما هیچ برنامه ای برای فروش پدری ندارد و بعید به نظر می رسد که این بازیکن بخواهد به این زودی و بدون محک زدن خودش در تیم بزرگسالان بارسلونا بخواهد این تیم را ترک کند و راهی مونیخ شود.