خاطره جالب دروازه‌بان سابق انگلیس از رویارویی با داوید سیلوا

خاطره جالب دروازه‌بان سابق انگلیس از رویارویی با داوید سیلوا

خبرگزاری فوتبالی - رابرت گرین دروازه‌بان سابق تیم های کوئینز پارک رنجرز، وستهام و لیدز یونایتد خاطره جالبی را از رویارویی با داوید سیلوا، هافبک اسپانیاییِ منچستر سیتی نقل می‌کند.

به گزارش فوتبالی، رابرت گرین در دورانی که در کوئینز پارک رنجرز حضور داشت در دیداری با منچسترسیتی با داوید سیلوا روبرو شده بود. گرین در این باره می‌گوید :" سیلوا زیبا و نشاط آور بازی می‌کند، تماشای بازی او حتی برای رقیب لذت بخش است. من در QPR بازی می‌کردم و ما برای بقا در لیگ باید مقابل منچسترسیتی پیروز می‌شدیم اما با نتیجه شش بر صفر شکست خوردیم. حدود 20 دقیقه به پایان بازی مانده بود که من رو به داوید سیلوا فریاد زدم :"خواهش می‌کنم دست بردارید، شما بازی را برده‌اید، فقط دست بردارید." و او برگشت و به من گفت :"متاسفم رفیق، شما هیچ شانسی ندارید!"

گفتنی است که کوئینز پارک رنجرز در فصل 2014/15 با قرار گرفتن در جایگاه بیستم جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس به دسته‌ی پایین‌تر سقوط کرد. آن ها در هفته‌ی سی و ششم با منچستر سیتی روبرو شده بودند و با نتیجه شش بر صفر شکست خورده بودند که داوید سیلوا نیز در آن بازی گل ششم تیمش را در دقیقه 87 وارد دروازه‌ی رابرت گرین کرده بود.

1470