ری پارلر : جذب بازیکنان بزرگ برای آرسنال مشکل است

ری پارلر : جذب بازیکنان بزرگ برای آرسنال مشکل است

خبرگزاری فوتبالی - ری پارلر، هافبک سابق آرسنال معتقد است که امروزه جذب بازیکنان بزرگ برای آرسنال تبدیل به یک مشکل شده است.

به گزارش فوتبالی، ری پارلر هافبک سال های 1992 تا 2004 آرسنال در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی سان انگلیس گفت :"آرتتا مربی مناسبی است که باشگاه را به جلو می‌برد، اما شما باید قمار کنید تا بازیکنان بهتری داشته باشید. جذب بازیکنان بزرگ مشکل است، آن‌ها مجبورند باشگاه را بفروشند. سرمایه گذاری برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است چرا که درآمد انبوهی خواهد داشت و نیاز به کمی قمار و کیفیتِ بیشتر بازیکنان دارد."

ستاره سابق توپچی ها درمورد تجاری شدن فوتبال گفت :"در فوتبالِ امروز همه چیز در مورد پول است، برای داشتن هر فرصتی برای بازگشت در جمع چهار تیم برتر انگلیس (تاپ فور) باید پول خرج کنید. این به معنای خریدنِ بازیکنانِ گران نیست بلکه مربوط به جذبِ بازیکنِ مناسب است، باید به پست هایی که در آن نیاز به بازیکن دارید نگاه کنید. استعدادیاب های آرسنال باید به خودشان بیایند و بازیکنان مناسب را پیدا کنند."

ری پارلر در مورد رویارویی آرسنال با منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس گفت :"منچسترسیتی تیم قدرتمندی است، باید آن‌ها را در روز بدشان گیر بیاورید و آرسنال باید خوب بازی کند. امیدوارم که آرسنال به خودش بیاید و بازیکنان برای بازگشت به رقابت های اروپایی جدیت داشته باشند."

1470