جام قهرمانی لیگ برتر کِی به دست لیورپول می‌ رسد؟

جام قهرمانی لیگ برتر کِی به دست لیورپول می‌ رسد؟

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول به شکلی زودهنگام قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل 2019/20 شد، اما هنوز از جام قهرمانی رونمایی نشده است.

به گزارش فوتبالی، در فاصله 7 بازی مانده به پایانِ لیگ، لیورپول با شکست خوردنِ منچسترسیتی، به عنوان نزدیک ترین رقیبش، از چلسی در تاریخ 25 ژوئن قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلستان را قطعی شده دید اما جام قهرمانی به آن ها اعطا نشد.

شاگردان یورگن کلوپ که پس از مدت ها موفق به فتح لیگ شده‌اند هنوز باید برای بالا بردنِ این جام توسط کاپیتان جردن هندرسون صبر کنند. در حقیقت تاریخی که برای رونمایی از این جام مشخص شده، چهارشنبه 22 ژوئیه پس از آخرین بازی خانگی مقابل چلسی در آنفیلد است که البته به علت بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و باشگاه لیورپول سعی می‌کند این مراسم به یاد ماندنی را برای هوادارانش که از خانه به تماشا نشسته‌اند به خوبی برگزار کند.

کاپیتانِ لیورپول، جردن هندرسون، اولین بازیکن لیورپول خواهد بود که این جام را بالای سر می‌برد و در آنفیلد یک تریبون ویژه که با بنر های هواداران احاطه شده است احداث خواهد شد.

گفتنی است که لیورپول با عملکرد درخشانی که داشت با اقتدار توانست لیگ برتر این فصل را فتح کند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که رکورد بیشترین امتیازِ تاریخ لیگ برتر انگلستان همچنان در اختیار منچسترسیتی با 100 امتیاز باقی خواهد ماند چرا که لیورپول در صورت پیروزی در دو بازی باقی مانده نیز به امتیاز 99 خواهد رسید.

1470