خوشحالی راموس به سبک مک گرگور در تمرین رئال مادرید

خوشحالی راموس به سبک مک گرگور در تمرین رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در روزهای اخیر در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی خیلی فعال بوده است. اخیرا انتشار ویدیویی از بدن نمایی او در اینستاگرام جلب توجه کرده بود و حالا او در آخرین تمرین رئال مادرید قبل از بازی پایانی لالیگا مقابل لگانس پیامی را برای کانر مک گرگور، رزمی کار سرشناس فرستاد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی رئال مادرید امروز ویدیویی از خودش در تمرین رئال مادرید منتشر کرده است که یک گل زیبا به ثمر می رساند. راموس بعدش از گلش ژست خوشحالی معروف مک گرگور را انجام می دهد. راموس در صفحه توئیترش رزمی کار ایرلندی را تگ کرده و در موردش نوشته است:" در این باره چه نظری داری مک گرگور؟"

سرجیو راموس در قهرمانی رئال مادرید در لالیگای 20-2019 نقش مهمی ایفا کرد و حالا امیدوار است که هم تیمی هایش در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی بدرخشد. رئال مادرید در بازی رفت مقابل منچسترسیتی در برنابئو شکست خورد و در حالی در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد بازی خواهد کرد  که راموس به علت محرومیت در بازی رفت غایب خواهد بود و به نظر می رسد که ادر میلیتائو برزیلی در بازی هفدهم مرداد جانشین وی خواهد شد و زوج واران در خط دفاعی رئال مادرید در این بازی سخت خواهد بود.