ویلیان خواستار تمدید قرارداد سه ساله با چلسی

ویلیان خواستار تمدید قرارداد سه ساله با چلسی

خبرگزاری فوتبالی - ویلیان، وینگر با تجربه‌ی برزیلی خواستار عقد قرارداد سه ساله با چلسی است اما هنوز توافقی میان او و باشگاه حاصل نشده است.

به گزارش فوتبالی، ویلیان که از سال 2013 در چلسی توپ می‌زند با فرارسیدن پایانِ قراردادش به دنبالِ تمدید است. او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفت :"شایعاتی درمورد چند تیم وجود دارد که ممکن است به من علاقه‌مند باشند، فعلا هیچ پیشنهاد مشخصی نداشته‌ام اما شایعات همیشه مطرح می‌شوند. من منتظرم، مدیر برنامه‌ام هنوز هیچ خبری به من نداده است و من منتظر تماس او هستم."

او در مورد چلسی و اینکه به او پیشنهاد تمدید داده‌اند یا نه، گفت :"آن‌ها چیزی نگفته‌اند و حسادتی هم به پیشنهاد ها نشان نداده‌اند. البته شوخی می‌کنم، چند ماه پیش، قبل از تعلیقِ رقابت‌ها، با باشگاه گفتگویی داشتم. چلسی به من پیشنهاد دو ساله می‌دهد و من سه بار از آن‌ها درخواست کرده‌ام و گفته‌ام که هدفِ من در تمدیدِ بعدی قرارداد، سه ساله است، به همین علت هنوز با چلسی به توافق نرسیده‌ام. قراردادِ سه ساله همان چیزی است که از باشگاه خواسته‌ام، اگر آن را به من بدهند، خودکار را می‌گیرم و فردا قرارداد را امضا می‌کنم."

بازیکن برزیلی درمورد سال‌های حضورش در لیگ برتر و مربیانش گفت :" من از تمام مربیانی که داشتم، یاد گرفتم. ما همیشه تحت هر شرایطی یاد می‌گیریم. من بار ها گفته‌ام و دوست ندارم جنجال ایجاد شود اما من با آنتونیو کونته قهرمان شدم و از او چیز هایی آموختم. با او مشکل داشتم چرا که او آنتونیو کونته بود و به نظرم بازیکنانِ دیگر نیز مشکل داشتند."

1470