داوید لوئیز : آرسنال شایسته‌ی کسب جام حذفی است

داوید لوئیز : آرسنال شایسته‌ی کسب جام حذفی است

خبرگزاری فوتبالی - داوید لوئیز در هفته های اخیر مورد انتقادات زیادی واقع شده بود، اما در پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل منچستر سیتی عملکرد خوبی داشت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که مدافع برزیلی پذیرفته است که انتقادات بخشی از فوتبال است و او باید پاسخ انتقادات را درون زمین بدهد. این مدافع 33 ساله پس از برد ارزشمند مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی FA Cup گفت :" این بخشی از فوتبال است، فهمیدم که فوتبال درباره زنده ماندن است، هر روز می‌خواهید از یک چیزِ غیرعادی دفاع کنید. من هر روز پس از اشتباهاتم سخت کار می‌کردم. برای بیشتر کار کردن متواضع بودم و برای تیم بیشتر کار می‌کردم. ما یک فینال پیشِ رو داریم و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد چرا که این باشگاه شایسته‌ی کسب این جام است."

داوید لوئیز درباره حس و حالِ تیم پس از پیروزی های اخیر گفت :" این یک نتیجه‌ی عالی مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بود، ما متواضع بودیم، روش بازی کردنِ خود را می‌دانستیم و از فرصت‌ها برای گلزنی استفاده کردیم. ما باید بالغ باشیم تا بفهمیم که در چه مرحله‌ای هستیم. یک مربی شگفت انگیز داریم اما نمی‌توانیم به سرعت از 0 به 100 برسیم، در حال پیشرفت هستیم. روحیه‌ی ما عالی بود و من برای تیم خوشحالم. همه تیم در دفاع شرکت کردند. همه باید برای هر توپ با 100 درصد توانشان بجنگند، این بخشی از روند است. ما فروتن بودیم به همین دلیل وقتی بازی می‌کنیم، می‌توانیم به حریف ضربه بزنیم و این کار را هم کردیم."

1470