زیدان پس از پایان لالیگا: فصل شگفت انگیزی بود

زیدان پس از پایان لالیگا: فصل شگفت انگیزی بود

خبرگزاری فوتبالی - آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا 2019/20 با تساوی دو بر دو مقابل لگانس خاتمه یافت و زیدان، به عنوان سرمربیِ تیمی که قهرمان این لیگ شده ‌است، از آن به عنوان یک فصل فوق‌العاده یاد می‌کند.

به گزارش فوتبالی - زین الدین زیدان پس از بازی با لگانس به خبرنگاران گفت :" شما ممکن است در طول بازی عصبانی شوید چرا که ما مطابق استاندارد خودمان بازی نکردیم. نتیجه یک پیروزی نبود اما شکست هم نخوردیم و اکنون زمان استراحت است. فصلی شگفت انگیز بود و همه‌ی ما باید بابت آنچه که انجام دادیم، خوشحال باشیم. این یک بازی متفاوت بود و اکنون تمام شده است. تیمِ حریف، امروز چیزی برای از دست دادن نداشت، اما ما بازی خودمان را انجام دادیم، باید از همه‌ی بازیکنان بابت کاری که انجام داده‌اند تشکر کنیم و پس از چهار یا پنج روز استراحت، شروع به فکر کردن درمورد لیگ قهرمانان خواهیم کرد. ما مطمئنا به‌دنبال بازگرداندنِ نتیجه خواهیم بود."

زیدان درباره ارزیابی لالیگا و افکارش درمورد چمپیونزلیگ، گفت:" ما یک جام بزرگ را کسب کردیم. 38 بازی وجود داشت و قرار گرفتن در صدر عالی است. چرا فکر نکنم که نمی‌توانیم نتیجه را مقابل منچسترسیتی برگردانیم؟ ما مطمئنا می‌خواهیم تا آخرین ثانیه برای آن بجنگیم، اما اکنون زمان استراحت است. به چند روز استراحت نیاز داریم و باید همین کار را کنیم و زمانی‌که به تمرینات برگشتیم به آن بازی فکر خواهیم کرد. ما 10، 15 روز فرصت خواهیم داشت تا درمورد آن فکر کنیم و آماده شویم. اکنون باید از فکر کردن به فوتبال دور شویم."

مربی فرانسوی درمورد ادن هازارد، گفت :"ما همه‌ی تلاش خود را خواهیم کرد و از نظر جسمی، مراقب سلامت بازیکنان هستیم تا مطمئن شویم که او هیچ ناراحتی‌ای را احساس نمی‌کند. امیدوارم بعد از استراحت بتواند به طور کامل بازگردد تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند."

زیدان درمورد شرایط لوکا یوویچ، گفت:"او جوان و با استعداد است اما این فصل با مصدومیت ها و اتفاقاتی که رخ داد، فصلِ دشواری برای او بود. باید به او اعتماد کنیم، ببینم سال آینده چه می‌شود."

زیزو در انتها درمورد خامس و گرت بیل گفت :"شرایط همواره تغییر می‌کند. شما می‌دانید درمورد خامس چه اتفاقی افتاده است و خط خوردنِ گرت بیل تصمیمِ فنی بوده است، نه چیزِ دیگری."

1470