پیولی: دوناروما می‌تواند بهترین دروازه‌بان جهان شود

پیولی: دوناروما می‌تواند بهترین دروازه‌بان جهان شود

خبرگزاری فوتبالی - پس از تمجیدِ جان لوئیجی دوناروما از مربی ایتالیایی، این بار استفانو پیولی زبان به تعریف از او گشوده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی میلان پیش از 200‌مین بازی دوناروما از او تمجید کرد و گفت که او پتانسیل تبدیل شدن به بهترین دروازه‌بان جهان را دارد. دروازه‌بان جوان تاکنون 199 بازی برای میلان به میدان رفته است و با 21 سال سن در آستانه‌ی رسیدن به 200 بازی برای میلان است که رکوردی چشم‌گیر به شمار می‌رود. استفانو پیولی پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو از عملکرد دروازه‌بان ملی پوشِ ایتالیایی تعریف کرده است.

پیولی گفت :" این یک نقطه عطف مهم است، جیجیو باید جاه طلبی داشته باشد و مانند گذشته، اکنون نیز کارِ خود را ادامه دهد. او توانایی تبدیل شدن به بهترین دروازه‌بان جهان را دارد."

مربی ایتالیایی در ادامه گفت :" او از لحاظ فنی و اخلاقی تمام ویژگی های لازم را دارد تا به یک بازیکنِ بسیار عالی تبدیل شود."

گفتنی است که جیانلوئیجی دوناروما تاکنون 16 بار برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفته است. او در این فصل در 32 بازی در سری آ، 12 بار کلین شیت کرده است. دوناروما در سال 2015 و در حالی که تنها 16 سال سن داشت، توانست جایگاه ثابتی را درون دروازه‌ی میلان برای خود دست و پا کند و جانشین کریستین آبیاتی شود.

1470