پورموسوی: نگاه ما به جایگاه تک رقمی است

پورموسوی: نگاه ما به جایگاه تک رقمی است

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی پارس جنوبی جم می گوید به جز تیم قهرمان بقیه رده‌ها قابل جابجایی است و در بالا و پایین جدول رده بندی همه تیم‌ها تغییر می‌کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایسنا، سید سیروس پورموسوی درباره وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: در این فاصله‌ای که به تیم اضافه شدم توانستم خیلی سریع با بازیکنان ارتباط نزدیکی پیدا کنم و بپذیرند که سرمربی جدیدی دارند چرا که تیم قبل از من هم با دو سرمربی دیگر کار کرده بود. این‌که یک روز قبل از بازی به تیم ملحق شدم امکان داشت روی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی تاثیر منفی بگذارد اما خداراشکر اتفاق مثبتی رخ داد و توانستیم در کمترین زمان ممکن با بازیکنان‌مان جمع شویم و مقابل شهر خودرو که از تیم‌های خوب لیگ است نتیجه خوبی بگیریم.

او ادامه داد: تیم پارس جنوبی پتانسیل خیلی خوبی دارد. مشکلاتی که گریبان گیرش بود باعث شد کمی نتایج خوب و دلخواهی نگیرد اما امیدوارم بتوانیم در بازی‌های باقی مانده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. یکی از مشکلات تیم ما این است که مصدومان زیادی داریم. در این سه ، چهار روز گذشته دو بازیکن تیم‌ مان رباط صلیبی پاره کرده اند؛ یکی مقابل سپاهان و یکی در تمرین قبل از بازی با شهر خودرو اتفاق افتاد. محمد ابراهیمی، علی عبدالله زاده، ایمان باصفا و مگنو باتیستا از دیگر مصدومان تیم ما هستند.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان این‌که بین بازیکنان دیگرمان هم مصدومیت‌های زیادی وجود دارد، گفت: بازیکنان زیادی را از دست دادیم و نمی‌دانم در اول فصل چه اتفاقاتی افتاد اما طولانی شدن فصل و فشاری که بعد از شروع دوباره مسابقات اتفاق افتاد عامل اصلی این مصدومیت‌ها است و عامل دومش هم عدم تمرکز بازیکن است. بازیکن وقتی درگیر است و دغدغه داشته باشد متاسفانه اتفاق خوبی برایش رقم نمی‌خورد. البته فشار مسابقات و جریان بازی هم عامل این مصدومیت‌ها می‌شود و مثلا باقری بر اثر برخورد در جریان یک بازی رباط پاره کرد.

او درباره پیش بینی‌اش برای ادامه فصل گفت: اکنون پیش بینی نمی‌توان کرد و پنج بازی مانده است و در حال حاضر همه نزدیک به هم هستند. به جز تیم قهرمان بقیه رده‌ها قابل جابجایی است و در بالا و پایین جدول رده بندی همه تیم‌ها تغییر می‌کند و امتیازات نزدیک هستند. اما به هر حال نگاه ما به بالای جدول و جایگاه تک رقمی است.

9697