منچستریونایتد 1-1 وستهام؛ یک امتیاز طلایی برای شیاطین سرخ

منچستریونایتد  1-1 وستهام؛ یک امتیاز طلایی برای شیاطین سرخ

خبرگزاری فوتبالی - گرینوود که فصل خوبی در منچستریونایتد داشته با گلزنی در دقیقه 51 ، منچستریونایتد را از شکست نجات داد. منچستریونایتد با تساوی مقابل وستهام رتبه سوم خود در لیگ انگلیس را حفظ کرد و حالا در فاصله یک بازی به پایان، امید زیادی به کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل 21-2020 دارد.

به گزارش فوتبالی، وستهام با گل آنتونیو از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما گل گرینوود به این معنی بود که منچستریونایتد یک امتیاز طلایی را کسب کرده است. آنها با یک بازی بیشتر و هم امتیاز با چلسی در رتبه سوم هستند اما نکته این جاست که اگر در این بازی شکست می خوردند ممکن بود که از لسترسیتی پایین تر قرار بگیرند و خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ را حس کنند.

چلسی که در حال حاضر با یک بازی کمتر در رتبه چهارم قرار گرفته، فرصت خوبی دارد تا با کسب سه امتیاز در هفته 37 مقابل لیورپول بتواند کسب سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کند و با ارامش و با طیب خاطر آماده هفته پایانی شود. به هر صورت حالا منچستریونایتد می داند که سرنوشتش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در هفته پایانی دست خودش خواهد بود و می تواند حضورش در مسابقات اروپایی در فصل بعد را قطعی کند.

4125