صعود وست‌ برومویچ به لیگ برتر انگلیس قطعی شد

صعود وست‌ برومویچ به لیگ برتر انگلیس قطعی شد

خبرگزاری فوتبالی - با اتفاقاتی که در هفته‌ی آخر چمپیونشیپ رقم خورد، صعود تیم وست برومویچ آلبیون به عنوان دومین تیم، به لیگ برتر انگلیس قطعی شد. پیش از این لیدز یونایتد با هدایت مارچلو بیلسا، حضور خود در فصل آینده‌ی لیگ برتر انگلیس را قطعی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ی آخر چمپیونشیپ انگلیس، تیم وست برومویچ آلبیون با نتیجه دو بر دو مقابل کوئینز پارک رنجرز به تساوی رسید و با 83 امتیاز، پس از لیدز یونایتد در رده‌ی دوم قرار گرفت تا جواز حضور در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس را بدست آورده باشد. این تیم با هدایت اسلاون بیلیچ، که پس از یک فصل هدایت الاتحاد عربستان از تابستان 2019 هدایت وست برومویچ را در دست گرفته بود، از 46 بازی در چمپیونشیپ با کسب 22 برد، 17 تساوی و 7 باخت و با 2 امتیاز بیشتر از برنت فورد و فولام در جایگاه دوم قرار گرفت و سهمیه‌ی حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

برنت فورت و فولام که دو رقیب اصلیِ وست بروموویچ در این مسیر بودند، در هفته‌ی آخر چمپیونشیپ موفق به پیروزی نشدند تا راه برای شاگردان اسلاون بیلیچ هموار باشد. برنت فورد با نتیجه‌ی دو بر یک از بارنزلی شکست خورد و فولام هم با نتیجه یک بر یک مقابل ویگان متوقف شد، تا علی‌رغم توقفِ وست برومویچ در این هفته باز هم آن‌ها جواز صعود را کسب کرده باشند.

1470