دوناروما: به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می‌کنم

دوناروما: به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – دوناروما اعلام کرده بستن بازوبند کاپیتانی میلان برای او افتخار است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم میلان و آتالانتا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید. جان لوئیجی دوناروما در گفت و گو با اسکای اسپرت ایتالیا گفته: می‌دانستیم که مقابل تیمی عالی صف آرایی می‌کنیم. می‌خواستیم به هر طریقی برنده شویم اما این گونه پیش رفت. حالا متحدتر هستیم و می‌دانیم که چه کار خواهیم کرد و به خوبی آماده بازی‌ها می‌شویم. کار خوبی انجام دادیم اگرچه بابت از دست دادن امتیاز برای بازی‌ها ناراحت هستیم.

در این بازی، دوناروما در غیاب السیو رومانیولی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. او در این رابطه می‌گوید: برای رومانیولی ناراحت هستم. او یک دوست خوب و یک کاپیتان خوب برای ما است. امیدوارم بتواند به زودی برگردد اما بستن بازوبند باعث افتخار من است.

دوناروما در این بازی یک پنالتی گرفت تا فاصله‌شان با تیم رم بیشتر نشود. او می‌گوید: خوشبختانه توانستم آن را مهار کنم. هدف ما این بود که فصل را در رتبه پنجم تمام کنیم و تا لحظه مرگ برای این مسئله می‌جنگیم. بگذارید صبر کنیم و ببینیم. دو بازی مهم برای ما باقی مانده و باید هر دو را ببریم تا در مکان پنجم بازی را به اتمام برسانیم.

1101