نگرانی بارسلونا از تمایل دوباره منچستریونایتد به فاتی

نگرانی بارسلونا از تمایل دوباره منچستریونایتد به فاتی

خبرگزاری فوتبالی - چند ماه پیش زمانی که ژرژ مندس با بارسلونا در مورد خرید آنسو فاتی تماس گرفت، زنگ خطر به صدا در آمد. این ایجنت پرتغالی پیشنهاد بزرگی از جانب منچستریونایتد به مبلغ 100 میلیون یورو برای خرید مهاجم 17 ساله آورده بود. حالا بارسلونا نگران است که این پیشنهاد دوباره تکرار شود و منچستریونایتد سعی در اغوای این بازیکن جوان داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، آنسو روی بارسلونا تمرکز دارد. این مهاجم در بازیهای بعد از قرنطینه حضور درخشان و موثری داشت و کار به جایی کشید که حتی ستین با بازگشتش به تیم بارسلونای بی در لیگ دسته دو مخالفت کرد چرا که حضورش در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل ناپولی برای تیم کاتالان خیلی مهم است.

حالا بارسلونا نگران است که یونایتد دوباره به سراغ فاتی بیاید چرا که شیاطین سرخ همچنان به خرید این مهاجم فکر می کنند. اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که یونایتد می خواهد برای خرید فاتی بیش از 100 میلیون یورو بپردازد. در حال حاضر بارسلونا در تلاش است تا با وکلای فاتی جلسه بگذارد و قرارداد وی را تمدید کند. آنسو در دسامبر سال گذشته قراردادش را تمدید کرد اما در حال حاضر بازیکن آکادمی محسوب می شود. او در قرارداد جدیدش رسما بازیکن تیم بزرگسالان محسوب خواهد شد و یکی از شماره های 1 تا 25 را در فصل آینده به تن خواهد کرد.

4125