دلیل ماندن ژیرو در چلسی مشخص شد: دوستی همسرش با مارینا

دلیل ماندن ژیرو در چلسی مشخص شد: دوستی همسرش با مارینا

خبرگزاری فوتبالی - اولیویر ژیرو در ماه ژوئن برای تمدید قرارداد با چلسی برای یک فصل دیگر به اتمام رسید. در زمان تمدید قرارداد، این مهاجم فرانسوی گفت که به خاطر بحران کرونا طرفین به توافق رسیدند تا برای یک سال دیگر قرارداد تمدید شود. اما به نظر می رسد که پشت پرده ماجرا یک اتفاق دیگر بوده است: دوستی همسرش با مارینا گرانوفسکایا، مدیر اجرایی چلسی که در سالهای اخیر نقشی کلیدی در تیم لندنی داشته است.

به گزارش فوتبالی، نشریه انگلیسی سان گزارش داده است که این مهاجم 33 ساله فرانسوی با وجود آن که مدتی مورد اعتماد مربی نبود، به مدت شش ماه برای جدایی به چلسی فشار آورد و در زمستان گذشته همه تلاش خود را کرد تا جدا شود. در حقیقت همیشه آبراهام بالاتر از او دانسته می شد و با باشگاه های مختلفی نظیر اینتر، لاتزیو و تاتنهام مذاکره کرد. خود این بازیکن تایید کرده است که شش ماه مشکل را داشته چرا که قصد جدایی را داشته اما چلسی اجازه رفتنش را نمی داده است. اینتر جدی ترین مشتری او بود اما در نهایت ماندنی شد. 

مارینا گرانوفسکایا

حالا کریستین فالک خبرنگار سرشناس در پادکست بایلاین گفته است:" مارینا کسی بود که مانع از ان شد تا ژیرو در زمستان جدا شود چرا که مارینا گرانوفسکایا در زمستان اجازه رفتنش را نداد.  در حقیقت مارینا رابطه نزدیکی با جنیفر، همسر ژیرو داشت."

البته ماندن ژیرو چندان هم برای چلسی بد نشد. این مهاجم از زمان شروع دوباره مسابقات شش گل زده است که پنج تایش در لیگ انگلیس بود و یکی دیگر در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچستریونایتد.

گرانوفسکایا در سالهای اخیر نقشی کلیدی در باشگاه چلسی پیدا کرده است. او که اجازه پیوستن هازارد به رئال مادرید را صادر کرده در خرید تیمو ورنر از لایپزیش نقش مهمی داشت و حالا در تلاش است تا هاورتز را از لورکوزن به تیم آبی پوش لندنی ببرد. 

4125