کاپلو: می‌خواستم مسی ۱۷ ساله را برای یوونتوس جذب کنم

کاپلو: می‌خواستم مسی ۱۷ ساله را برای یوونتوس جذب کنم

خبرگزاری فوتبالی – فابیو کاپلو در مصاحبه بلند خود با رسانه مارکا اعلام کرده در ۱۷ سالگی می‌خواسته مسی را برای یوونتوس جذب کند.

کاپلو که سابقه هدایت رئال را دارد درباره شرایط بارسلونا در لالیگا گفته: شرایط آن‌ها تغییر کرده. نمی‌فهمم چرا اینگونه شده‌اند. جدایی والورده شگفت زده‌ام کرد و سپس ستین با یک فلسفه خاص آمد و تیم از هم پاشید. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند اما سن آن‌ها زیاد است. مسی یک نابغه است. او در ذهن من بهترین در تاریخ است. باید ببینیم چه زمانی او از فوتبال خداحافظی می‌کند اما باید بگویم مسی را در ۱۷ سالگی برای یوونتوس می‌خواستیم. کریستیانو رونالدو؟ او عالی کار می‌کند و نزدیک است که دوباره قهرمان شود. او از لحاظ ظاهری خوشحال است و گل‌های فراوانی به ثمر می‌رساند.

سرمربی سابق تیم‌ ملی انگلیس و روسیه در ادامه درباره VAR و حواشی آن گفت: من این تکنولوژی را دوست دارم اما برای آفساید‌ها و گل‌هایی که کاملا مشخص نیست. وضعیت برخورد توپ به دست یک آشفتگی است و حتی با وجود VAR هم نمی‌شود این مسئله را حل کرد. دوست دارم کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان شود؟ در سپتامبر گفتم که منچستر سیتی را دوست دارم اما بازی‌های بایرن مونیخ را هم دنبال می‌کنم. رئال مادرید؟ لیگ قهرمانان مسابقه‌ای برای این باشگاه است. آن‌ها کار پیچیده‌ای دارند و باید دو گل بزنند و از ستی گلی دریافت نکنند. آن هم در غیاب راموس. شرایط سخت است اما اگر تیمی بتواند این کار را انجام دهد، آن تیم رئال مادرید است. درباره اتلتیکو مادرید هم باید بگویم کار دیگو سیمونه عالی بود. حذف لیورپول کار بسیار بزرگی بود. آن‌ها پیشرفت خوبی داشته‌اند.

1101