ساری: یوونتوس آن قدر خوب است که با من هم جام برده!

ساری: یوونتوس آن قدر خوب است که با من هم جام برده!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم یوونتوس پس از قهرمانی شاگردانش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، ساری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: حس خاصی دارم. برنده شدن سخت بود و استمرار در روند کسب پیروزی سخت‌تر هم شده و تضمین دادن بابت این مسئله یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌ها است.  مانند قدم زدن در پارک نبود. طولانی، ‌سخت و پر از استرس بود. ترکیب فعلی تیم ما شایسته اعتبار زیادی به دلیل ادامه عطش‌شان برای موفقیت هستند. زمین را ترک کردم زیرا نمی‌خواستم یک سطل آبی روی من خالی نشود که البته به نظر می‌رسد به زودی این کار انجام می‌شود!

ساری در ادامه گفت: مصدومیت دیبالا؟ باید چند تست بگیریم اما به نظر می‌رسد مشکل عضلانی باشد. دیبالا و رونالدو تفاوت‌ها را در زمین رقم می‌زنند. باشگاه با تمام قدرت پشت آن‌ها است. از لحاظ سازماندهی، یوونتوس در بالاترین سطح فوتبال اروپا قرار دارد. شما نمی‌توانید مستقیما به باشگاهی که ۸ بار پیاپی قهرمان سری آ شده بروید و سعی کنید هم چیز را تغییر دهید. جا به جایی من با آلگری در ابتدا از لحاظ تاکتیکی مشکل ایجاد کرد زیرا سخت بود تمام بازیکنان را با تفکرات مختلف گرد هم آورد. دیدید که سال گذشته هم دیبالا و یوونتوس خیلی کم در کنار هم بازی می‌کردند. قبل از قرنطینه عالی بودیم اما در شروع دوباره دچار مشکل شدیم. اختلاف در رختکن؟ این مسئله در هر رختکنی کم و بیش پیش می‌آید. باید راهی برای بهبودی پیدا کنید تا همه شاد باشند. وقتی با روی بازی با مسائل برخورد کنیم مسئله حل می‌شود.

ساری در پایان گفت: وقتی بازی تمام شد به بازیکنان گفتم زمانی که با من قهرمان می‌شوید باید خیلی عالی باشید زیرا من هیچ وقت قهرمان نشده‌ام!

1101