مک منمن: خرید بازیکن برای گواردیولا راحت تر از کلوپ است

مک منمن: خرید بازیکن برای گواردیولا راحت تر از کلوپ است

خبرگزاری فوتبالی - استیو مک منمن ستاره سابق لیورپول، رئال مادرید و منچسترسیتی معتقد است که کار یورگن کلوپ برای تقویت تیم خود آسان نخواهد بود، اما به نظرش بازیکنان دیگری هم در آنفیلد مورد نیاز است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل موفق شد تا قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدست بیاورد، آن‌ها با این قهرمانی، مانع از هتریک منچسترسیتی در قهرمانیِ پیاپی لیگِ انگلیس شدند. مک منمن معتقد است که کلوپ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی که به تازگی باز شده، کار دشواری دارد، اما امیدوار است که لیورپول بتواند راهی برای آوردن بازیکنان جدیدِ مورد نیازش پیدا کند. او به BT Sport گفت:" سخت است که ترکیب لیورپول را بهتر کرد. وقتی که قهرمان جهان هستید و همه چیز را به دست آورده اید سخت است که ترکیب را بهتر کنید، اما فکر می‌کنم ترکیب تیم می تواند پیشرفت کند. این تیم می‌تواند بهتر باشد. آن‌ها باید کیفیت بیشتری روی نیمکتِ تیم پیدا کنند."

هافبک اسبق لیورپول در ادامه افزود:" "تیمی مانند منچسترسیتی نسبت به لیورپول از گزینه‌های بیشتری برخوردار است. اینجاست که یورگن کلوپ باید به ترکیب تیمش دقت کند. به نظرم آن‌ها به عنوان پشتیبان اندی رابرتسون به یک دفاع چپ نیاز دارند. جایگزینیِ بازیکنان در ترکیب اصلی دشوار خواهد بود و بازیکنان وقتی بدانند که ممکن است از ابتدا در ترکیب تیم نباشند، احتمال آمدنشان کمتر می‌شود. این کاری است که دشوار است."

1470