بارسلونا برای دیدار مقابل ناپولی کمبود مدافع دارد

بارسلونا برای دیدار مقابل ناپولی کمبود مدافع دارد

خبرگزاری فوتبالی – تیم بارسلونا به دلیل مصدومیت مدافعانش، برای انتخاب ترکیب اصلی در دیدار مقابل ناپولی دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بدشانسی برای باشگاه بارسلونا هر روز بیشتر از گذشته پیش می‌آید. روز یکشنبه تیم دوم بارسلونا در بازی پلی آف مقابل سابادل به میدان رفت. رونالد آرائوخو که به همراه تیم اصلی بارسلونا در لالیگا به میدان می‌رود اجازه دارد تا به عنوان بازیکن تیم دوم هم در سگوندای بی هم بازی کند.

این مدافع ۲۱ ساله اروگوئه‌ای در این بازی به علت مصدومیت از ناجیه مچ پا از بازی بیرون رفت. هنوز پاسخ آزمایشات پزشکی منتشر نشده و باشگاه بارسلونا شدت مصدومیت این بازیکن را مشخص نکرده اما به نظر می‌رسد آراخو به دیدار برگشت مقابل ناپولی در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسد.

این مسئله به شدت در ترکیب بارسلونا تاثیر می‌گذارد. در حال حاضر ساموئل اوم تیتی و لنگله مصدوم هستند. به این ترتیب بارسلونا با مصدومیت آرائوخو حالا تنها جرارد پیکه را به عنوان یک مدافع ۱۰۰ درصد آماده در اختیار دارد و برای انتخاب زوج او دچار مشکل شده است. مسئله انتخاب ترکیب اصلی برای کیکه ستین آن جا پیچیده می‌شود که بدانیم آرتورو ویدال و بوسکتس هم محروم هستند. باید دید ستین چه ترکیبی برای دیدار بارسلونا مقابل ناپولی در زمین می‌چیند.

1101