ژروم بواتنگ: بدم نمی‌آید به لیگ برتر انگلیس بروم

ژروم بواتنگ: بدم نمی‌آید به لیگ برتر انگلیس بروم

خبرگزاری فوتبالی - ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ که یک فصل هم در منچسترسیتی توپ زده، اذعان کرده است که پیشنهاداتی که از سوی لیگ برتر انگلیس به او می‌شود را در نظر خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، آینده‌ی این مدافع 31 ساله در حال حاضر نامشخص است، اگرچه که احتمال دارد در بایرن مونیخ ماندگار شود، اما هنوز تصمیم قطعیِ او مشخص نیست و لیگ برتر انگلیس نیز می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای او به شمار رود. او در این فصل 34 بازی برای بایرن انجام داده است. او در پاسخ به این سوال که آیا به لیگ برتر انگلیس خواهد رفت یا نه، گفت:" نمی‌گویم نه، من عاشق تماشای لیگ برتر هستم و عاشق بازی در آنجا بودم. این به من کمک زیادی کرد تا با بازیکنانی در سطح جهانی تمرین کنم. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی می‌افتد، اما این طور نیست که بگویم نمی خواهم آنجا بازی کنم. لیگ برتر قطعاً یکی از لیگ های مورد علاقه من است."

ژروم بواتنگ در فصل 2010/11 در منچستر سیتی توپ می‌زد، او در مجموع 24 بازی برای آبی آسمانی ها نتوانست خود را در آن تیم جا بیندازد و به بایرن مونیخ فروخته شد، او هیچ گلی در من‌سیتی نزد و هیچ پاس گلی هم نداد.

1470