کالیاری 2-0 یوونتوس؛ وداع تلخ کریستیانو رونالدو با کفش طلا؟

کالیاری 2-0 یوونتوس؛ وداع تلخ کریستیانو رونالدو با کفش طلا؟

خبرگزاری فوتبالی - در جریان هفته‌ی 37ام سری آ ایتالیا، کالیاری موفق شد با نتیجه 2 بر 0، یوونتوس، قهرمانِ این فصل لیگ ایتالیا را شکست دهد. این بازی با توجه به قطعی بودنِ قهرمانیِ یوونتوس و همچنین تضمین بقای کالیاری در سری آ، کاملا تشریفاتی بود و شاید فقط برای کریستیانو رونالدو از نظر شخصی اهمیت داشت.

به گزارش فوتبالی، گل های کالیاری در دقایق 8 و 47 به ثمر رسیدند. در دقیقه‌ی هشتم گاگلیانو دروازه‌ی یوونتوس را باز کرد و نتیجه‌ی یک بر صفر تا پایان نیمه‌ی اول دست نخورده باقی ماند. در آغاز نیمه‌ی دوم و در دقیقه‌ی 47 این بار نوبت به پسر دیگو سیمئونه رسید تا دروازه‌ی جیانلوئیجی بوفون را باز کند. جیووانی سیمئونه روی پاس گاگلیانو، زننده‌ی گل اول، موفق شد دروازه‌ی یوونتوس را برای بار دوم باز کند تا بیانکونری ها به استقبال ششمین باختِ این فصلشان در سری آ بروند.

این شکست زمانی برای کریستیانو رونالدو تلخ تر می‌شود که نگاهی به جدول آقای گلی و کفش طلا بیندازد. ساعاتی پیش، لاتزیو با نتیجه‌ی 2 بر 0 برشا را شکست داده بود و چیرو ایموبیله، رقیبِ اصلی رونالدو در مسیر آقای گلی و کفش طلا، نیز در این بازی گلزنی کرده بود و تعداد گل های خود را به عدد 35 رسانده بود. اکنون ایموبیله با 4 گل اختلاف نسبت به کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان لیگ و همچنین کفش طلا قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که دیگر کاری از دست رونالدو در هفته‌ی پایانیِ لیگ بربیاید و باید چیرو ایموبیله را آقای گلِ سری آ و برنده‌ی کفش طلای 2019/20 دانست.

1470