پیرلو: دوست داشتم در یوونتوس ساری بازی کنم/ از لیگ برتر پیشنهاد داشتم

پیرلو: دوست داشتم در یوونتوس ساری بازی کنم/ از لیگ برتر پیشنهاد داشتم

خبرگزاری فوتبالی – آندرا پیرلو در یک کنفرانس خبری درباره حضور در تیم زیر ۲۳ سال یووه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آندرا پیرلو پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال یوونتوس به خبرنگاران گفته: خوشحالم که کارم را به عنوان سرمربی آغاز می‌کنم و امیدوارم مانند دوران بازی‌ام خیلی از احساسات را دوباره تجربه کنم. نمی‌توانم برای شروع صبر کنم زیرا سال‌های زیادی دور از فوتبال بوده‌ام. خیلی خوشحالم که به یوونتوس برگشته‌ام.

پیرلو در ادامه گفت: پس از ۱۰ سال حضور در میلان به یوونتوس آمدم و با همه افرادی که اینجا بودند رابطه خوبی برقرار کردم. زمانی که تورین را ترک کردم هنوز با همه در ارتباط بودم. شرایط مانند دوران حضورم در میلان نبود و از زمانی که میلان را ترک کرده‌ام هم بازیکنی از آن زمان باقی نمانده است. از لیگ برتر و سری آ پیشنهاد داشتم اما یوونتوس بهترین جا برای شروع است.

هافبک سال‌های نه چندان دور یووه در ادامه افزود: از زمانی که فوتبال بازی کردند را کنار گذاشتم در حال مطالعه بوده‌ام که این مسئله عطش من را بالا برد. مربی‌های زیادی در دوران بازی‌ام داشتم که به من چیزهای گوناگونی یاد داده‌اند. از آنچلوتی گرفته تا لیپی و آلگری. سبک خاص خودم را خواهم داشت و برای پیروزی تلاش می‌کنم. سیستم‌ مسئله اصلی نیست و نکته مهم قرار گرفتن در زمین با استفاده از شخصیت بازیکنان است. دوست داشتم در یوونتوس امروز بازی کنم زیرا سبک فوتبال ساری را دوست دارم.

پیرلو در پایان گفت: باید به بازیکنان نشان دهم که یوونتوس یعنی چه. هر کسی که مقابل ما قرار می‌گیرد می‌خواهد ما را شکست دهد و ما هر بار باید خودمان را اثبات کنیم.

1101