مستند زندگی دیوید بکام در راه است؛ به سبک مایکل جردن!

مستند زندگی دیوید بکام در راه است؛ به سبک مایکل جردن!

خبرگزاری فوتبالی - دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید حالا باید یک چیز را به کارنامه اش اضافه کند تا به ستاره بین المللی تبدیل شود: او می خواهد فیلم زندگی خودش را بسازد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق فوتبال بریتانیا یکی از مشهورترین ستارگان فوتبال دنیاست که از نظر تبلیغاتی هم یک ستاره درجه یک است که درآمد زیادی کسب کرده است. او حالا می خواهد مستندی در مورد کارش و زندگی اش بسازد. 

نشریات انگلیسی گزارش داده اند که بکام مذاکراتی را با دو شرکت پخش فیلم و سریال اینترنتی بزرگ دنیا یعنی نتفلیکس و آمازون پرایم مذاکرات خود را آغاز کرده است. این هافبک سابق بعد از آن که در ماه آوریل یک سریال مستند زیبا در مورد مایکل جردن ساخته شد، حالا بکام تصمیم گرفته است که صاحب مستندی مشابه سرشناس ترین بسکتبالیست تاریخ شود، مستند موفقی که سر و صدای زیادی به پا کرد.

قرار است که "استودیو 99" که یک شرکت تولید فیلم های تلویزیونی است، ساخت این فیلم را به عهده بگیرد.  همچنین بنا بر این است  که تصاویری دیده نشده از زندگی بکام در این مستند پخش شود.  ستاره سابق پی اس جی و لس آنجلس گالکسی از این اتفاق بسیار هیجان زده است و از ضبط آن استقبال کرده است. همسر و فرزندان دیوید هم قطعا بخش قابل توجه و جالبی از این مستند را تشکیل خواهند داد.

4125