دروازه‌بان یوونتوس: کریستیانو رونالدو می‌‌تواند مقابل لیون معجزه کند

دروازه‌بان یوونتوس: کریستیانو رونالدو می‌‌تواند مقابل لیون معجزه کند

خبرگزاری فوتبالی – دروازه‌بان تیم یوونتوس معتقد است رونالدو می‌تواند بار دیگر معجزه کند و با کمک او یوونتوس، لیون را حذف کند.
به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس در چهارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا پنج‌شنبه شب مقابل لیون قرار می‌گیرد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۱-۰ به سود تیم فرانسوی به پایان رسید و یوونتوسی‌ها برای صعود از این مرحله نیاز به برتری با اختلاف بیش از یک گل دارد که شزنی معتقد است با حضور رونالدو این اتفاق ممکن است به راحتی رخ دهد.

ووچیک شزنی در جدیدترین گفت و گوی خود با توتو اسپرت گفته: تیم ما آماده رقابت است و جوی که بر تیم حاکم است شبیه به جو تیم قبل از بازی سال گذشته مقابل اتلتیکو مادرید است. می‌توانیم مانند سال گذشته باز هم کامبک داشته باشیم. هتریک رونالدو؟ هیچ کسی شک ندارد که رونالدو می‌تواند بازهم این کار را انجام دهد. مانند همیشه در لحظات مهم، او تفاوت‌ها را رقم می‌زند. او آماده رقم زدن یک اتفاق مهم و معجزه‌ای دیگر است. برای هدف مهمی بازی می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم یوونتوس در ادامه افزود: پیدا کردن انگیزه اصلا کار سختی نیست. ما همه تمرکز خوبی داریم. لیون تیمی فیزیکی است. آن‌ها هم برای بازی آماده به نظر می‌رسند. باید ببینیم کدام تیم به یک چهارم نهایی خواهد رسید.

1101