جدایی مهاجم واتفورد پس از حضور در مهمانی غیراخلاقی

جدایی مهاجم واتفورد پس از حضور در مهمانی غیراخلاقی

خبرگزار فوتبال ی- آدالبرتو پنیاراندا، مهاجم واتفورد از این تیم جدا خواهد شد چرا که به تازگی ویدیویی از حضورش در یک جشن غیراخلاقی توسط یکی از دوستانش به رسانه ها درز کرده و جنجال بزرگی ایجاد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، پنیاراندا این ویدیو ها را در بخش استوری های اینستاگرامش گذاشته بود اما با این شرط که فقط نزدیک ترین دوستانش حق دیدن آن را داشتند و عملا دسترسی به این ویدیو ها محدود بود. پنیاراندا 23 ساله در سال 2016 از تیم اودینزه ایتالیا با مبلغ 10.5 میلیون یورو راهی واتفورد شد اما در سالهای اخیر به صورت قرضی به تیم هایی نظیر مالاگا و یوپن بلژیک رفته بود.

این مهاجم جوان با وجود استعداد خود فقط سه بازی در  تیم واتفورد داشته که دو بازی او در جام حذفی بوده و یکی دیگر در جام اتحادیه. به هر صورت این مهاجم جوان پس از لو رفتن ویدیوی حضورش در یک مهمانی غیراخلاقی مجبور به جدایی شده و شرایط بسیار بدی را تجربه می کند. به نظر می رسد که انتشار این ویدیو باعث شده تا واتفورد تمایلی به حفظ وی نداشته باشد و این بازیکن مجبور است که در هفته های آینده مقصد جدیدی برای خود انتخاب کند و آینده ای جدید را برای خود برگزیند.

4125