رسمی؛ مربی اخراجی میلان هدایت تورینو را برعهده گرفت

رسمی؛ مربی اخراجی میلان هدایت تورینو را برعهده گرفت

خبرگزاری فوتبالی - مارکو جامپائولو که در پی کسب نتایج ضعیف در میلان از این تیم کنار گذاشته شده بود، اکنون به عنوان سرمربی جدید باشگاه تورینو برگزیده شده است.

به گزارش فوتبالی، جامپائولو شروع افتضاحی در میلان داشت و با نتایج ضعیفی که در این تیم کسب کرد در اکتبر 2019 از هدایت روسونری ها برکنار شد و جای خود را به استفانو پیولی داد. او از آن موقع تاکنون بدون تیم بوده است. اما اکنون تورینو به طور رسمی مارکو جامپائولو را به عنوان سرمربی جدید خود پیش از فصل 2020/21 معرفی کرده است. جامپائولو که در تاریخ 2 اوت 53 ساله شد، پس از پایان همکاری‌اش با میلان، قراردادی دو ساله به ارزش 1.5 میلیون یورو با باشگاه تورینو امضا کرده است.

این باشگاه در بیانیه‌اش نوشت:"باشگاه فوتبال تورینو مفتخر است که اعلام کند که هدایت تیم اول را به آقای مارکو جامپائولو سپرده ایم. این مربی قراردادی دو ساله امضا کرده است."

مارکو جامپائولو در سال 2000 فعالیت مربیگری خود را در پسکارا آغاز کرد و در این تیم به عنوان کمک مربی فعالیت می‌کرد. او پس از آن در دو تیم دیگر هم کمک مربی بود. وی پس از آن در کالیاری، سیه‌نا، کاتانیا ، چزنا ، برشا، امپولی، سمپدوریا و میلان سرمربی بوده است.

1470