آنیلی: عملکرد یوونتوس باید ارزیابی شود/ رونالدو در تورین می‌ماند

آنیلی: عملکرد یوونتوس باید ارزیابی شود/ رونالدو در تورین می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی – آنیلی به هوادارن یوونتوس اطمینان داده رونالدو در تورین می‌ماند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم یوونتوس با نتیجه ۲-۱ لیون را برد اما در مجموع شکست خورد تا از رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار رود. در این بازی کریستیانو رونالدو درخشان ظاهر شد و هر دو گل یوونتوسی‌ها را به ثمر رساند اما این دو گل برای برد یووه کافی نبود. در همین زمینه آندرا آنیلی، مدیر تیم یوونتوس اعلام کرده هواداران یوونتوس توجهی به شایعات نداشته باشند زیرا رونالدو از این تیم جدا نمی‌شود و فصل آینده هم در تورین حضور خواهد داشت.

آنیلی پس از پایان بازی به خبرنگار اسکای اسپرت گفته: رونالدو در کنار ما خواهد ماند. مطمئن هستم که او فصل بعد برای یوونتوس بازی خواهد کرد. فصلی پر از تلخی و شیرینی پشت سر گذاشتیم. نتیجه خوبی بابت نهمین قهرمانیمان گرفتیم و فصلی تاریخی در کتاب تاریخ باشگاه‌مان ثبت کردیم. ساری هم در این مسئله نقش داشت.

آنیلی در ادامه افزود: حذف از لیگ قهرمانان برای ما ناامیدکننده بود. هم برای هواداران و هم برای بازیکنان. پیشتر هم اعلام کرده‌ام قهرمانی در لیگ قهرمانان برای ما یک هدف است. چند روز آینده را صرف ارزیابی عملکردمان می‌کنیم تا ببینیم فصل آینده چگونه رفتار کنیم. یوونتوس اهدافی دارد که باید به آن برسد. هم در داخل ایتالیا و هم در اروپا ما بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان را داشتیم که بار دیگر ثابت کرد بهترین است.

مدیر باشگاه یوونتوس درباره اخراج ساری گفت: بر اساس یک بازی نمی‌شود تصمیم گرفت و باید فصل ارزیابی شود. به طور کلی و در مجموع. می‌خواهم شفاف صحبت کنم. نمی‌توانیم قهرمانی در سری آ را به عنوان یک تضمین در نظر بگیریم زیرا هر فصل از ۰ امتیاز شروع می‌کنیم و بابت عملکرد فصل گذشته جام نمی‌گیریم. باید یک ارزیابی شکل بگیرد تا انگیزه و انرژیمان را برای برد در هر بازی بازیابی کنیم. می‌شنوم که به ما می گویند ترکیب پیری داریم و باید به آن نگاهی بیندازیم. فصل سختی داشتیم و تغییرات زیادی انجام دادیم. وقتی تغییرات زیاد باشد می‌دانید که مشکلات زیادی وجود داد. در کنار آن البته برای نهمین بار قهرمان شدیم که در ۹۹ سال قبلی تکرار نشده و شک دارم در ۱۰۰ سال آینده هم رخ دهد.

1101