پیام احساسی کاپیتان رئال مادرید به هواداران با پایان فصل

پیام احساسی کاپیتان رئال مادرید به هواداران با پایان فصل

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در پیامی توییتری به آنالیز فصل رئال مادرید پرداخت. کاپیتان راموس از این که رئال مادرید توانسته قهرمان لالیگا شود ابراز خوشحالی کرد اما از حذف مقابل سیتی در لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فوتبالی، راموس در پیامی اینستاگرامی در مورد بررسی فصل رئال مادرید نوشته است:" فصلی متفاوت و عجیب را به پایان رساندیم. برای همه خیلی سخت بود. حس شیرین و تلخی داریم چرا که ما رئال مادرید هستیم و موظف هستیم تا همه بازیها را ببریم. باید به لالیگا اعتبار بدهیم، به خصوص در چنین شرایط استثنایی و همچنین سوپرجامی که کسب کردیم اما از این که در لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم ناراحت هستیم. می خواستیم جامهای بیشتری ببریم. حالا باید استراحت کنیم و با تمام قوا برای فصل آینده برگردیم. این پیراهن و تاریخچه اش لایق تحسین است. در پیروزی و شکست، همیشه زنده باد رئال مادرید."

راموس به علت محرومیت بازی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد را از دست داد که جای خالی وی کاملا حس شد. در حقیقت رئال مادرید در بازی مقابل منچسترسیتی با اشتباهات فاحش واران، خلاء کاپیتان خود را حس کرد و در نهایت شکست خورد تا با دو شکست در دو بازی مقابل تیم انگلیسی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و حالا تعطیلات تیم آغاز شود.

4125