ماتئوس: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان نیست، بهترین بازیکن جهان است!

ماتئوس: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان نیست، بهترین بازیکن جهان است!

خبرگزاری فوتبالی - لوتار ماتئوس، اسطوره‌ی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، معتقد است که روبرت لواندوفسکی نه تنها بهترین مهاجم حال حاضر جهان است، بلکه او بهترین بازیکن جهان نیز هست.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در رقابت های فصل 2019/20 عملکرد خیلی خوبی داشت و در مجموع 51 گل به ثمر رساند. هر چند که او کفش طلا را از دست داد اما یکی از بخت های اصلی جایزه‌ی توپ طلا بود که توپ طلا هم لغو شد. ماتئوس معتقد است که لواندوفسکی می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر جهان شناخته شود. او گفت:" انگیزه و اشتیاق به طور خودکار برای هر بازیکن در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. شما نباید خود را تحت فشار بیش از حد قرار دهید، باید با آرامش کار خود را انجام دهید و این چیزی است که بازیکنان را از هم متمایز می‌کند. به عنوان مثال کیمیش بسیار جاه طلب است، اما او مانند یک با تجربه‌ی 30 ساله با آرامش بازی می کند. لازم نیست که من در مورد لواندوفسکی چیز دیگری بگویم، او نمایش های خارق العاده ای را ارائه داده است. برای من او در حال حاضر نه تنها بهترین مهاجم جهان بلکه بهترین بازیکن جهان است."

اسطوره‌ی بایرن مونیخ در مورد رفتار هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ با بازیکنان گفت:" فلیک موفق شده است بازیکنانی مانند تیاگو، کوتینیو و لوکاس هرناندز را راضی نگه دارد، حتی اگر همیشه در ترکیب اصلی این تیم نبودند. هر تیمی هدف اصلی‌اش قهرمانی در چمپیونزلیگ است و این تنها با کنارِ هم بودن ممکن است."

1470