ادامه‌ی رکورد شکنی های روملو لوکاکو در لیگ اروپا

ادامه‌ی رکورد شکنی های روملو لوکاکو در لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، با گلزنی مقابل بایر لورکوزن به رکورد شکنی های خود در لیگ اروپا همچنان ادامه می‌دهد. او گل دوم تیمش را در دقیقه‌ی 21 وارد دروازه‌ی بایر لورکوزن کرد.

به گزارش فوتبالی، موتور گلزنی مهاجم پیشین اورتون و منچستریونایتد در این فصل برای نراتزوری ها خاموش نمی‌شود. او باز هم با ادامه‌ی روند گلزنی هایش، این بار در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا رکوردی جدید را ثبت کرد. او که در دقیقه‌ی 21 دروازه‌ی بایر لورکوزن را گشود. با انجام این کار تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 9 مسابقه پیاپی لیگ اروپا یا جام یوفا گلزنی می‌کند و رکورد گلزنی در 8 بازی پیاپی را که قبلاً آلن شیرر در سال 2005 با نیوکاسل ثبت کرده بود، شکست. 

رکورد دیگری که لوکاکو با این گلزنی بر جای گذاشت این است که او تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 6 بازیِ پیاپی اروپایی برای اینتر میلان گلزنی می‌کند.

روملو لوکاکو در حال حاضر به شدت آماده است و این به اینتر میلان کمک زیادی می‌کند تا به هدفی که در این فصل از لیگ اروپا دارد برسد. اینتر به دنبال قهرمانی است و اکنون فقط دو مرحله‌ی نیمه نهایی و فینال را تا رسیدن به این هدف فاصله دارد.

1470