سرمربی سویا پیش از یک چهارم نهایی لیگ اروپا: نباید در گذشته زندگی کرد

سرمربی سویا پیش از یک چهارم نهایی لیگ اروپا: نباید در گذشته زندگی کرد

خبرگزاری فوتبالی – خولن لوپتگی اعلام کرده این تیم نباید در باد برد مقابل رم بخوابد و باید به فکر مقابله با حریف انگلیسی باشد.

به گزارش فوتبالی، نونو اسپریتو، سرمربی تیم ولورهمپتون از تمایز سویایی‌ها در رقابت‌های لیگ اروپا با دیگر تیم‌ها صحبت و از آن‌‌ها تمجید کرده است. خولن لوپتگی، سرمربی سویا در پاسخ به این حرف در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ولورهمپتون گفته: شما نمی‌تونید در گذشته زندگی کنید. حالا در مصاف با ولورهمپتون قرار داریم که تیمی هستند که اعتماد به نفس بالایی دارند. مانند همیشه مقابل تیمی قرار می‌گیریم که ما را وادار می‌کند تا با بیشترین توانمان مقابلشان قرار گیریم. ولوزی‌ها با سبک خوبی بازی می‌کنند.

دیگو کارلوس، مدافع تیم سویا که امسال اولین فصلی بود که پیراهن آندلوسی‌ها را می‌پوشیددر ادامه افزود: انگیزه‌های زیادی دارم. می‌دانیم که هدفمان چیست و چقدر این رقابت‌ها برای سویا مهم است. رمز اصلی موفقیت برای تیم اتحاد است. به رقیبمان احترام می گذاریم زیرا خیلی قدرتمند هستند. به همان اندازه تمرکز نیاز داریم که در بازی مقابل رم تمرکز داشته‌ایم. رمی‌ها هم با ۳ دفاع بازی می‌کردند اما هیچ شباهتی با ولوزی‌ها ندارند. نه سبک بازی‌شان شبیه است و نه بازیکنانشان. بازی برابر رم ربطی به آماده سازی ما برای این بازی ندارد و هر بازی داستان خودش را دارد.

1101