دوری ۳ ماهه مدافع یوونتوس؛ دی‌لیخت امروز در رم جراحی می‌کند

دوری ۳ ماهه مدافع یوونتوس؛ دی‌لیخت امروز در رم جراحی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – ماتیاس دی‌لیخت امروز شانه خود را جراحی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فصل برای یوونتوس تمام شده و بازیکنان این تیم می‌توانند مدتی را به استراحت بپردازند تا طبق برنامه‌های تمرینی به زودی به تورین برگردند و زیر نظر سرمربی جدید بیانکونری یعنی آندرآ پیرلو به تمرین بپردازند. در همین زمینه اما دی‌لیخت تصمیم گرفته به درمان مصدومیت دیرینه‌اش بپردازد.

ماتیاس دی‌لیخت، مدافع هلندی تیم یوونتوس که مدت‌هاست از مشکل مصدومیت شانه رنج می‌برد. او در بازی سال گذشته یوونتوس مقابل آتالانتا که سال گذشته انجام شد از مصدومیت در ناحیه شانه رنج برد اما حالا قرار است شانه خود را به تیغ جراحان بسپارد.

دی‌لیخت ۲۱ ساله تصمیم گرفته بود تاریخ جراحی خود را به تعویق بیندازد اما امروز او در رم حضور دارد تا شانه اش را جراحی کند. به دلیل انجام این عمل جراحی، دی لیخت تا ۳ ماه آینده قادر به بازی نخواهد بود. توتو مرکاتو وب اعلام کرده دی‌لیخت شب گذشته در رم حضور پیدا کرده تا عمل را انجام دهد.

دی لیخت در تابستان سال گذشته و در پی درخشش در تیم آژاکس به یوونتوس پیوست. او در ابتدا نتوانست ان طور که باید و شاید خود را در یووه نشان دهد اما از اواخر نیم فصل اول توانست احیا شود و به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان یووه تبدیل شود.

1101