حمله هواداران پی‌اس‌جی به صفحه همسر ایکاردی پس از نمایش ضعیفش در اروپا

حمله هواداران پی‌اس‌جی به صفحه همسر ایکاردی پس از نمایش ضعیفش در اروپا

خبرگزاری فوتبالی - پی اس جی به شکل معجزه آسیایی از شکست مقابل آتالانتا و حذف از اروپا نجات پیدا کرد و با دو گل در دقایق پایانی بازی مقابل تیم ایتالیایی، توانست پس از 25 سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی، هواداران پاریسن ژرمن با وجود پیروزی تیمشان، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی را نبخشیدند. مائورو عملکرد بسیار ضعیفی در ترکیب پی اس جی داشت و هواداران تیم فرانسوی در پایان بازی به صفحه توییتر واندا نارا همسر و وکیل این مهاجم حمله کردند تا از عملکرد ایکاردی در 79  دقیقه حضورش در زمین انتقاد کنند. ایکاردی که نتوانسته بود نمایش خوبی داشته باشد در دقیقه 79 جای خود را به چوپو موتینگ داد، مهاجمی که زننده گل پیروزی پی اس جی در مقابل آتالانتا بود.

همسر ایکاردی در پیامی در توییتر صعود پی اس جی را تبریک گفت و نوشت:" به نیمه نهایی رسیدیم." بسیاری از هواداران پی اس جی اما در پاسخ به پیام وی از عملکرد موکل و همسرش انتقاد کردند و چنین پیام هایی منتشر کردند:"مائورو مثل مست ها بازی می کرد" یا این که " کمتر به دنبال پیک نیک و باربکیو باشید و بیشتر به بازی درون زمین فکر کنید" یا این که "نقش شوهرت دقیقا چه بود؟"   یا "از همسرت تشکر نمی کنیم!" البته خیلی از آنها هم تصاویری از چوپو موتینگ، قهرمان بازی یا روملو لوکاکو که در فصل گذشته به عنوان جانشین ایکاردی در اینتر درخشید، منتشر کردند تا بدین ترتیب عملکرد مهاجم آرژانتینی را زیر سوال ببرند.

ایکاردی 27 ساله در مقابل آتالانتا نمایش چندان جالبی نداشت هر چند که در فصل گذشته با 20 گل در 34 بازی نمایش قابل قبولی داشت و به همین خاطر پی اس جی حاضر شد تا برای قطعی کردن قرارداد قرضی او، 50 میلیون یورو به اینتر بپردازد.