خیال راحت اتلتیکو مادرید؛ تمام ستاره‌ها قراردادهای طولانی دارند

خیال راحت اتلتیکو مادرید؛ تمام ستاره‌ها قراردادهای طولانی دارند

خبرگزاری فوتبالی – مدیریت صحیح در اتلتیکو مادرید به نحوی پیش رفته که بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم به اوج آمادگی در سنین ۲۵ تا ۲۸ رسیده‌اند و نگرانی بابت قرارداد در این تیم وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر دیگو کاستا که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده و استفان ساویچ، فیلیپه، شیمه ورسالیکو، هکتو هررا، ویتولو و ایوان ساپونیچ در میان بازیکنانی قرار دارند که هنوز جایگاه محکمی در ترکیب اصلی اتلتیکو ندارند و قرارداشان هم به زودی به اتمام می‌رسد. دیگر بازیکنانی که در ترکیب اتلتیکو بیشتر بازی کرده‌‌اند همگی قراردادهایی بلند مدت با تیم مادریدی دارند.

اوبلاک، ماریا خیمنز، توماس و آلواری موراتا تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارند،‌کاپیتان کوکه تا ۲۰۲۴ پیراهن اتلتیکو را بر تن می‌کند،‌لودی تا سال ۲۰۲۵ در اتلتیکو حضور دارد و سائول و فلیکش هم تا سال ۲۰۲۶ با روخی بلانکو قرارداد امضا کرده‌اند. با این وجود، آندرا برتی، مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید در صدد است تا قرارداد بازیکنانی چون توماس پارتی را تمدید کند و دغدغه ای از این نظر اتلتیکو را تهدید نکند.

اتلتیکویی‌ها البته نسبت به پیشنهادهای گزاف مالی، گارد بسته‌ای ندارند و ممکن است حتی به بهترین پیشنهاد از لحاظ مالی برای کوکه، سائول، پارتی و اوبلاک پاسخ مثبت بدهند. همانگونه که پیشتر درباره گودین، کورتوا، گابی، تیاگو و خوان فران هم این کار را کرده‌اند.

1101