زمان انتخابات ریاست بارسلونا اعلام شد؛ بارتومئو استعفا نداد

زمان انتخابات ریاست بارسلونا اعلام شد؛ بارتومئو استعفا نداد

خبرگزاری فوتبالی - هیات مدیره بارسلونا امروز تشکیل جلسه داد و در مورد برگزاری انتخابات ریاست باشگاه تصمیم گیری کرد.

به گزارش فوتبالی، هیات مدیره بارسلونا با بررسی شرایط فعلی تصمیم گرفت که انتخابات ریاست بارسلونا را در روز اولین بازی بعد از 25 اسفند برگزار کند. در حقیقت در دی ماه قرار است که ثبت نام نامزدهای انتخابات بر اساس اساسنامه باشگاه انجام شود.

هیئت مدیره بارسلونا با بررسی تمامی گزینه ها تصمیم گرفت که تاریخ جدید انتخابات را مشخص کند. در حقیقت با توجه به بحران کرونا و فاصله کمی که تا شروع لالیگا مانده بود، هیئت مدیره به این نتیجه رسید که برگزاری انتخابات زودهنگام هوشمندانه نیست و بدین ترتیب انتخابات در روز 25 اسفند برگزار خواهد شد.

بسیاری از هواداران بارسلونا از عملکرد جوزپ ماریا بارتومئو مدیر تیمشان انتقاد دارند و شاید بتوان گفت که بدین ترتیب برای فصل 21-2020 پایان کار وی قابل انتظار خواهد بود. بارتومئو به خاطر سیاست هایی که در زمینه نقل و انتقالات و استخدام مربیان داشته انتقادهای زیادی را تجربه کرده است. بارسلونا پس از دوازده فصل، بدون جام ماند و به همین خاطر عملکرد مدیریتی نیز به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. فونت، فریچا و روساد برخی از گزینه های ریاست بارسلونا برای انتخابات اسفندماه خواهند بود.

منتقدان بارتومئو مدعی بودند که او باید همین حالا استعفا بدهد و انتخابات هر چه زودتر برگزار شود اما در نهایت مدیر بارسلونا مقاومت کرد و انتخابات در تاریخی که از پیش تعیین شده بود، برگزار می شود. کمپین های تبلیغاتی از دی ماه آغاز خواهد شد و باید دید که رقابت انتخاباتی چطور پیش می رود و چه کسی مدیر بعدی تیم کاتالان خواهد بود.

4125