لوتارو مارتینز: می‌خواهم بچه دار شوم پس گل‌هایم را به همسرم هدیه می‌کنم

لوتارو مارتینز: می‌خواهم بچه دار شوم پس گل‌هایم را به همسرم هدیه می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با نتیجه‌ی 5 بر 0 شاختار را در هم کوبید و راهی فینال لیگ اروپا شد. لوتارو مارتینز معتقد است که شبی رویایی را سپری کرده است.

خبرگزاری فوتبالی، لوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و جوان اینتر میلان موفق شد دو گل از 5 گل تیمش را به ثمر برساند. او پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" یک شب باورنکردنی بود که مثل آن را در خواب می‌دیدیم. خیلی وقت بود که به این خوبی بازی نکرده بودم و در نیمه نهایی ثابت کردیم که اینتر آماد‌ه‌ی چیزهایی عالی است. برای فینال آماده‌ایم. این گل ها برایم مهم است زیرا دوره‌ای را سپری کردم که در سطح خودم نبودم، اما این تجربه به شما کمک می کند تا رشد کنید. از نحوه بازی تیم و نشان دادن چنین شخصیتی بسیار خوشحالم. بازی به بازی بهتر می شویم و از سطح خودم هم راضی‌ام، می‌خواهم بچه دار شوم بنابراین گل‌هایم را به همسر و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم. قدرتمندتر می‌شویم و بازیکنان با تجربه تر مانند سمیر هندانوویچ، دی آمبروزیو و دیگو گودین راه را نشان می دهند و همه‌ی ما آن را دنبال می کنیم."

لوتارو درمورد دیدار مقابل سویا در فینال لیگ اروپا گفت:" سویا حریف بسیار قدرتمندی است. می‌خواهیم تا چند روز آینده استراحت کنیم و برای این بازیِ ویژه که برایش رویاپردازی کرده‌ایم، آماده شویم. امیدواریم همه چیز خوب پیش برود و اینتر جام را به خانه ببرد."

1470