ابراهیمی: با وجود خستگی، قهرمان لیگ را متوقف کردیم

ابراهیمی: با وجود خستگی، قهرمان لیگ را متوقف کردیم

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان گل‌گهر سیرجان می‌گوید که امیدوار است این تیم در لیگ برتر بماند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا ابراهیمی در خصوص تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بدون شک بازی مقابل تیم قهرمان کار سختی است. پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. جدا از آن ما هم چهار روز قبل از این دیدار یک بازی مقابل نفت‌ مسجدسلیمان داشتیم  و بازیکنان‌ ما خیلی خسته بودند که این کار را خیلی برای ما سخت‌ کرده بود. نیمه اول ما دو گل به حریف زدیم ولی در نیمه دوم بدن بازیکنان ما افت کرد. پرسپولیسی‌ها هم یک اخراجی داشتند و خیلی تحت فشار بودند که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در مورد گلزنی مقابل پرسپولیس و عملکرد خوبش گفت: این گلزنی حاصل تلاش تمامی بچه‌های تیم است. فکر نمی‌کنم کار خاصی کرده باشم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این دیدار مهم گلزنی کنم.

ابراهیمی در مورد شرایط تیم گل‌گهر ادامه داد: از زمانی که آقای سرآسیایی به گل‌گهر آمدند خیلی شرایط تیمی ما بهتر شده است. چرا که بازیکنان ما کمی از لحاظ روحی و روانی به مشکل برخورده بودند. ولی خوشبختانه تیم بعد از آمدن ایشان همه بچه‌ها تیم یکدل شدند و توانستیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. امیدواریم که گل‌گهر در هفته آخر هم نتیجه خوبی کسب کند تا بتوانیم آن را به مردم خوب سیرجان تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از عملکردش در این فصل رضایت دارد گفت: من چندین سال به دلیل رفتن به خدمت سربازی و گرفتن کارت پایان خدمت از لیگ برتر دور بودم. با توجه به این شرایط عملکردم را متوسط ارزیابی می‌کنم. دوست داشتم خیلی خیلی بهتر از این حرف‌ها باشم. امیدوارم در فصل‌های آینده بتوانم به ایده‌آلی که برای خودم در نظر گرفته‌ام برسم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

مدافع گل‌گهر در مورد بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن هم مثل ما 30 امتیاز دارد. بدون شک بازی‌های خارج از خانه به مراتب خیلی سخت تر از بازی‌هایی است که شما امتیاز میزبانی دارید. ذوب آهن تیم بسیار جنگنده‌ای است ما هم برای گرفتن سه امتیاز خواهیم رفت. امیدوارم که بازی خوبی باشد ما هم بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم.