وحید امیری، نگرانی جدید پرسپولیسی ها

وحید امیری، نگرانی جدید پرسپولیسی ها

خبرگزاری فوتبالی- ظاهرا وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس با یک پیشنهاد خوب خارجی از سوی مدیربرنامه هایش روبرو شده است و این احتمال می رود در پایان فصل از جمع پرسپولیسی ها جدا شود.

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که پیش از این و بعد از محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات به خاطر ماجرای مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور، با توجه به پیشنهادی که از لیگ ترکیه داشت، با قراردادی دو ساله به ارزش 1.8 میلیون دلار راهی ترابوزان شده بود برای دومین بار در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

امیری که در آن مقطع  و پس از جدایی از پرسپولیس به شدت مورد هجمه هواداران قرار گرفته بود، برخلاف فرشاد احمدزاده در بازگشت مجدد به این تیم چندان با انتقاد از سوی هواداران همراه نشد.

حالا گفته می‌شود هافبک قرمزها توانسته تیمی را خواهان خود ببیند و در این زمینه رایزنی‌هایی هم صورت گرفته تا در انتهای فصل با پرداخت بند جداسازی از جمع پرسپولیس جدا شود. نامه پیشنهاد وحید امیری به باشگاه پرسپولیس رسیده و مهدی رسول پناه باید در این باره تصمیم گیری کند. موضوعی که توسط وکیل وحید امیری تایید شده اما او درباره تصمیم وحید امیری هم گفته هنوز این انتقال قطعی نیست و باید ببینیم ظرف روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

این خبرها در حالی منتشر می شود که وحید امیری پیش از این و در گفت و گو با رسانه ها از ماندن در پرسپولیس خبر داده بود.

7655