فصل جدید لالیگا هم بدون تماشاگر استارت می‌خورد

فصل جدید لالیگا هم بدون تماشاگر استارت می‌خورد

خبرگزاری فوتبالی - دولت اسپانیا همچنان معتقد است که شرایط این کشور در پی شیوع ویروس کرونا عادی نشده و فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا هم باید بدون تماشاگر برگزار شود. فصل گذشته پس از چند ماه وقفه، بدون تماشاگر از سر گرفته شده بود و فصل جدید لالیگا هم به همان شکل و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید لالیگا از تاریخ 12 و 13 سپتامبر (22 و 23 شهریور) آغاز خواهد شد و دولت اسپانیا تاکید کرده است که فصل 21-2020 هم باید بدون تماشاگر استارت بخورد. به گفته‌ی کادنا سر، شرایط تمام تیم ها پیش از آغاز لالیگا کنترل خواهد شد و از تمامی تیم ها به همراه عواملشان تست کرونا گرفته می‌شود. علاوه بر این در طول فصل هم به طور مدام اوضاع بررسی می‌شود تا لیگ اسپانیا دچار بحران نشود.

برخی از هواداران تیم های اسپانیایی گمان می‌کردند که با کمتر شدن مبتلایان کرونا در اسپانیا، فصل جدید لالیگا با حضور تماشاگران شروع می‌شود اما دولت این کشور نمی‌خواهد روی این مسئله ریسک کند. فصل 20-2019 در ماه ژوئن با قهرمانی رئال مادرید بدون حضور هیچ گونه تماشاگری به پایان رسید و اکنون فصل 21-2020 هم بدون حضور تماشاگران شروع می‌شود.

گفتنی است که اسپانیا هم یکی از کشور هایی بود که در موج اول شیوع کرونا در اروپا به شدت درگیرِ این ویروس شد و تلفات زیادی داشت.

1470