اسکای اسپورت: کونته برود، آلگری روی نیمکت اینتر می‌نشیند

اسکای اسپورت: کونته برود، آلگری روی نیمکت اینتر می‌نشیند

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام اسکای اسپورت اگر قرار باشد آنتونیو کونته طبق تصمیمات مدیران اینتر، از این تیم جدا شود مکس آلگری جانشین او خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اینتری‌ها شب گذشته در جریان فینال لیگ اروپا مقابل سویا ۳-۲ شکست خوردند اما صحبت‌های عجیب اینتر یک شایعه در رسانه‌ها مطرح کرد. کونته گفته: حالا باید به میلان برگردیم، استراحت کنیم و سپس ملاقاتی داشته بشیم تا فصل تحلیل شود. می‌خواهیم برای آینده برنامه ریزی کنیم. نمی‌دانم. ما سخت تلاش کردیم و فصل سختی هم داشتیم. بنابراین حق ما است که اندکی استراحت کنیم و تصمیماتی بگیریم که به نفع اینتر است. برای من سرمربیگری در اینتر تجربه فوق‌العاده‌ای بود و می‌خواهم از مالکین تیم که به من اجازه چنین کاری دادند تشکر کنم.

در همین زمینه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده در صورتی که کونته بخواهد از اینتر جدا شود، گزینه مورد نظر مدیران نرآتزوری برای جانشینی او، مکس آلگری خواهد بود. شریاطی که پیشتر هم در یوونتوس اتفاق افتاد و ۲ روز پیش از آغاز تمرینات فصل یوونتوسی‌ها در فصل ۱۵-۲۰۱۴، آلگری جانشین کونته شد. در آن زمان بپه ماروتا آلگری را به یووه برد و حالا او در اینتر فعالیت می‌کند. به همین دلیل هم در صورتی که شایعه جدایی کونته صحت پیدا کند، حضور آلگری روی نیمکت آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد.

1101