خالکوبی های جدید بالوتلی روی صورتش: قدرت سیاه!

خالکوبی های جدید بالوتلی روی صورتش: قدرت سیاه!

خبرگزاری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی یکی از بازیکنانی است که بیشترین فعالیت را برای مبارزه با نژادپرستی در زمین های فوتبال دارد و حتی گاهی اوقات با هوادارانی که در زمین فوتبال به او توهین می کنند، درگیر می شود. حالا این بازیکن با پنج خالکوبی جدیدش سعی کرده که گامی جدید برای مبارزه با نژادپرستی بردارد.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که بالوتلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، بالای یکی از ابروهایش از عبارت" قدرت سیاه" استفاده کرده است. یک صلیب، چهره یک گوریل، کلمه M و یک پر بقیه خالکوبی های جدید ماریو را تشکیل می دهند.

در ماه های اخیر قتل جرج فلوید توسط پلیس آمریکا باعث شده است تا موج جدیدی برای مبارزه با نژادپرستی ایجاد شود. بسیاری از فوتبالیست ها سعی کرده اند که در میادین فوتبال از فلوید یاد کنند و حالا بالوتلی با عبارت "قدرت سیاه" سعی کرده که از افرادی که رنگ پوستی مشابه خودش دارند، حمایت کند.

بالوتلی 30 ساله پس از درگیری با مدیران برشیا حالا باید به دنبال مقصد جدیدی برای دوران فوتبال خود باشد. وکیل وی یعنی مینو رایولا مذاکراتی را با بشیکتاش آغاز کرده است و این بازیکن احتمالا راهی لیگ ترکیه خواهد شد هر چند که گزینه های دیگری هم روی میزش هستند.

4125

ماریو بالوتلی