ساری کوچک‌ترین تخفیفی به یوونتوس نمی‌دهد!

ساری کوچک‌ترین تخفیفی به یوونتوس نمی‌دهد!

خبرگزاری فوتبالی - مائوریتسیو ساری پس از عملکرد ضعیفی که در یوونتوس داشت، از هدایت این تیم برکنار شد. او در حالی از یووه اخراج شد که به عنوان سرمربی تیم هنوز دو سال از قراردادش مانده بود. مسئله‌ای که خسارتی مالی برای یوونتوس به همراه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، عمکلرد ضعیف ساری به عنوان سرمربی یوونتوس، سران این تیم را وادار به برکناری او کرد. ساری تا تابستان 2022 با یووه قرارداد داشت و باشگاه یوونتوس تصمیم به اخراجش گرفت. اکنون به گزارش روزنامه‌ی La Stampa یوونتوس به دنبال گرفتن تخفیف از ساری است تا نسبت به دستمزد دو سالی که از قراردادش با یوونتوس مانده بود، کوتاه بیاید. چیزی که مائوریتزیو ساری در مقابل آن محکم ایستاده و مطالبات خود را به طور کامل و بدون دادن تخفیف می‌خواهد.

قرارداد ساری تا ژوئن 2022 معتبر بود و رقم دستمزد او به ازای هر سال 5.5 میلیون یورو بود. به عبارتی باشگاه یوونتوس باید چیزی حدود 11 میلیون یورو بابت اخراج ساری به او بپردازد و سران یوونتوس می‌خواهند بر سر این مسئله با ساری مذاکره کنند، اما سرمربی ایتالیایی روی مواضع خودش قاطعانه ایستاده و تمام پول را می‌خواهد و تخفیفی برای بیانکونری ها قائل نمی‌شود. این همان مشکلی است که باشگاه یوونتوس با بازیکنانی مثل سامی خدیرا و گونزالو هیگواین هم دارد که آن‌ها راضی نمی‌شوند قرارداد خود را با صرف نظر کردن از بخشی از دستمزدشان فسخ کنند.

1470