با جدایی آبیدال از بارسلونا روند جذب استعداد فرانسوی متوقف شد

با جدایی آبیدال از بارسلونا روند جذب استعداد فرانسوی متوقف شد

خبرگزاری فوتبالی - پس از فصل تلخی که بارسلونا پشت سر گذاشت، زمان تغییر و تحول فرا رسیده بود. ابتدا کیکه ستین از بارسلونا اخراج شد و سپس اریک آبیدال از سمتش برکنار شد. اکنون به گفته‌ی رسانه‌ها با رفتن آبیدال از بارسلونا، روند انتقال یکی از استعداد های فوتبال فرانسه به این تیم متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، رایان آیت نوری مدافع چپ 19 ساله‌ی آنژه یکی از 60 استعداد جوان برتر در دنیای فوتبال شناخته می‌شود. به گفته‌ی روزنامه‌ی اکیپ فرانسه، اریک آبیدال به دنبال آوردن این بازیکن به بارسلونا بود اما با برکناری‌اش روند کار متوقف شد. گفته می‌شود که آبیدال با خورخه مندز، ایجنت این بازیکن، مذاکراتی را انجام داده بود و روند کار را تا جاهای مناسبی پیش برده بود اما با رفتنش همه چیز به هم خورد.

قیمت رایان آیت نوری چیزی حدود 30 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و گفته می‌شود که رئال مادرید و منچسترسیتی هم به دنبال جذب او هستند. او در سال 2018 به انتخاب نشریه‌ی گاردین جزو 60 استعداد برتر فوتبال دنیا شناخته شده بود. بارسلونا در این تابستان به دنبال مدافع چپ است و باید دید که در نهایت چه کسی را به خدمت خواهد گرفت چرا که رونالد کومان اعتقادی به جوردی آلبا ندارد و جدایی این بازیکن قریب الوقوع است.

1470