پاریسن ژرمن به دنبال ستاره لاتزیو؛ میلینکوویچ ساویچ به فرانسه می‌رود؟

پاریسن ژرمن به دنبال ستاره لاتزیو؛ میلینکوویچ ساویچ به فرانسه می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه پاریسن ژرمن پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی را برای جذب میلینکوویچ ساویچ به لاتزیو ارائه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمنی‌ها کم کم فعالیت خود در بازار نقل و انتقالاتی را آغاز می‌کنند و یکی از اولین تحرکات آن‌ها پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی برای لاتزیو است.
پاریسی‌ها که فصل گذشته در فرانسه تمام جام‌ها را درو کردند و در اروپا هم تنها بایرن مونیخ سد راهشان شد، میلینکوویچ ساویچ، هافبک تیم لاتزیو را زیر نظر دارند و می‌‌خواهند این بازیکن را به کشور فرانسه ببرند.

کوریره دلا سرا در همین زمینه ادعا کرده پاریسی‌ها پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی را برای جذب ستاره لاتزیو ارائه کرده‌اند اما این رقم، رقمی نیست که کلودیو لوتیتو،‌ مدیر عامل باشگاه لاتزیو را ترغیب به مذاکره کند. این رسانه اعتقاد دارد لاتزیویی‌ها حاضر به فروش میلینکوویچ ساویچ هستند و به این بازیکن هم این مسئله را گفته‌اند اما فروش او تنها در صورتی رخ می‌دهد که پیشنهادی خوب برای او برسد.

میلینکوویچ ساویچ که از ستاره‌های لاتزیو در چند فصل اخیر بوده تیم‌های زیادی را خواهان خود دیده اما رئيس باشگاه لاتزیو همواره اعلام کرده حاضر نیست این بازیکن را با پیشنهادهای مالی کم، به فروش برساند. میلینکوویچ در سال ۲۰۱۵ از تیم خنک به لاتزیو پیوسته و تا امروز ۲۰۶ بار برای لاتزیویی‌ها بازی کرده است.

1101