واکنش جالب مهاجم نیوکاسل به احتمال تصاحب پیراهنش توسط مسی

واکنش جالب مهاجم نیوکاسل به احتمال تصاحب پیراهنش توسط مسی

خبرگزاری فوتبالی - آلن سن ماکسیمین وینگر باشگاه نیوکاسل واکنش طنز آلودی به سوال کاربری از توییتر داد که از او پرسیده بود که اگر مسی به نیوکاسل ملحق شود و پیراهن شماره 10 او را طلب کند، چه واکنشی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، آلن سن ماکسیمین وینگر فرانسوی در اولین فصل خود در لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی در نیوکاسل از خود ارائه داد. این بازیکن 23 ساله توانست فصل 20-2019 را با چهار گل و هفت پاس گل در نیوکاسل به ثبت رساند اما جدا از آن با رفتار مناسبش در خارج از زمین فوتبال و قدرت دریبل زنی خود درون زمین مورد تحسین قرار گرفت.رابطه خوبش با هواداران نیوکاسل در شبکه های اجتماعی نیز باعث شده است تا به بازیکن متفاوتی تبدیل شود. 

مسی خواستار جدایی از بارسلونا شده است و حتی در تست پزشکی روز یکشنبه نیز حضور پیدا نکرد. این بازیکن از تیم های مختلفی پیشنهاد دارد اما بعید است که به تیم متوسطی نظیر نیوکاسل ملحق شود. یکی از هواداران خوشبین نیوکاسل در توییتر از سن ماکسیمین پرسید که اگر مسی به نیوکاسل ملحق شود و بخواهد شماره 10 را از او بگیرد، چه واکنشی خواهد داشت. سن ماکسیمین در پاسخ به وی از لحنی طنزآلود استفاده کرد و نوشت:" بعد از آن از خواب بیدار خواهم شد!"

به نظر می رسد که سن ماکسیمین در حال حاضر محبوب ترین بازیکن در میان هواداران نیوکاسل است.

4125