حضور اشرف حکیمی و راجا ناینگولان در شهر میلان

حضور اشرف حکیمی و راجا ناینگولان در شهر میلان

خبرگزاری فوتبالی – اشرف حکیمی و راجا ناینگولان امروز به شهر میلان می‌رسند تا تست‌های پزشکی مربوط به کرونا را پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اینتر رسما برنامه تمرینی خود را اعلام کرد و بازیکنان این تیم باید روز ۷ سپتامبر (دوشنبه ۱۷ شهریور) در تمرینات حضور پیدا کنند اما اشرف حکیمی و راجا ناینگولان امروز برای تست‌های پزشکی به باشگاه خواهند رفت.

ناینگولان که در ساردینیا و تیم کالیاری حضور داشت باید به سن سیرو برگردد هرچند که تیم کالیاری امیدوار است که با توافق با اینتر قرارداد او را تمدید کند. اشرف حکیمی هم که در مالکیت رئال مادرید بوده اما فصل گذشته را در دورتموند سپری کرده و این تابستان به جمع اینتری‌ها اضافه شده است امروز به میلان می‌رسد زیرا پیشتر قرار بود تمرینات زودتر آغاز شود که به دلیل حضور اینتری‌ها در فینال لیگ اروپا، تاریخ آغاز تمرینات به تعویق افتاد.

هنوز تکلیف ناینگولان رسما مشخص نیست زیرا کالیاری قصد دارد به هر نحوی شده اینتر را راضی کند تا او به ساردینیا برگردد اما پیشنهاد مالی آن‌ها اصلا اینتری‌ها را راضی نکرده است. شرایط اشرف حکیمی اما متفاوت است. او با دستمزد سالیانه ۵ میلیون یورو به اینتر پیوسته و قصد دارد چالشی جدید را در شهر میلان تجربه کند.

1101